maanantai 5. elokuuta 2013

Marjoja, marjoja!

Kyllä viikonloppu teki tehtävänsä, pääsi kaupungin hälystä pois, sai olla luonnon helmassa. Poimin marjoja, ulkoilin koiran kanssa ja olin ystävien kanssa. Laatu aikaa! Marjojen poiminnasta voisin kirjoittaa jo tarinan erikseen. En yhtään kaipaa hillumista kaupungilla, se noudattaa samaa kaavaa kerrasta toiseen. Sitten kun oon iso ja rikas hitsari (rikkaana olon voi määritellä monella eri tavalla), haluan asua maksimissaan jossain taajamassa. Löydän keskustan välittömässä läheisyydessä asumisesta hyviäkin puolia, mutta silti kaipaan pois. Olipas pohjustus sille, miten viikonlopun laatu voi vaikuttaa hitsaus tulokseen.

Marjoja, marjoja<3
Erittäin hyvä hitsauspäivä. Kolme putkea hitsasin, kaikki tasaisen hyviä, päivän päätteeksi kävin vielä näyttämässä opettaja Aarrekankaalle päivän saldoa, eikä missään ollut huomautettavaa. Aloitukset menee entistä paremmin, se mun tyyli toimii ja kun ollaan niitä availtu, puhtaita ovat olleet. Yhteensä ollaan avattu neljä, kaikki ovat olleet puhtaita. Opin avaamaan Aarrekankaan tyylillä, plussa mulle siitä!

Tämä oli puhdas
Torstaina yritin koetta, ensimmäisessä pinta palossa oli seitsemän millin matkalta särmä sulamatta, en voi käsittää kuinka sokea oon ollu ku en huomannu sitä. Sen olisi voinut helposti korjata. Todellinen tarkkuusvirhe, muuten kappale oli siedettävän näköinen. Toinen koepala olikin sitten epäonnen kalikka, ei tullu mitään. Juurta piti korjata kahdesta paikkaa ja pintaa myös. Kappale olikin sen näköinen että on koitettu korjata. Siinä ei sinällään ollu vikaa, en ainakaan saanu selville että mitä, mutta sama mielipide oli siitä että se ei ole nätti. Suurena voittona oli molemmissa koe yrityksissä se, ettei enää jännittänyt, tuntui samalta hitsata koetta kuin harjoituskappaletta. 
Viime viikon nätein, 111 puikko hitsaus ja 45 kertoo hitsaus asennosta

Tämän päivän harjoittelu teki hyvää, on hyvä fiilis huomista koetta varten. Putki on jo odottamassa leimoja kopissa. Kävi miten kävi, oon ylpeä siitä että oon rämpiny suosta pois, suunta on ylöspäin!

Juuri onnistuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti